Yaşam

MAISON VALENTINO FLORENCE PUGH’UN YENİ YÜZÜ

Valentino’nun yeni DI.VA.*’sı Florence Pugh’ın imza karakteri, ünlü fotoğrafçı Steven Meisel tarafından New York’ta çekilen yeni bir reklam kampanyasında gösteriliyor.

Florence Pugh, kimliği kendi yaratıcı sürecinin vazgeçilmez bir unsuru olarak gören Maison Valentino ve Pierpaolo Piccioli’nin değerler dünyasına giriyor. Bu yaratım süreci, kişinin kendini ifade ediş biçiminden doğan bir hayal gücünün tasviridir. Oyuncu, bir anı, bir yeri, bir duyguyu temsil etmenin bilincinde, kendisini eşsiz kılan kayıtsız bir hal ve sertlikle vücudunu ortaya koyuyor, Valentino tasarımlarını ele alıyor ve hayata geçiriyor. Etkileyici yeteneğinin yanı sıra canlılığı ve insanlığıyla da senaryoya yeni bir anlam katıyor. Florence, karmaşık karakterleri tasvir etme konusundaki harika yeteneğinin yanı sıra kendisi olmanın ve uyumsuzluğu kucaklamanın ateşli bir savunucusu olmasıyla dünya çapında tanınmaktadır.


Yeni Valentino reklam kampanyası bir duygu ansiklopedisi

Florence, kendi kimliğini koruyarak bir karakter hakkında konuşma gücüne sahiptir. Beden dili ve yüz ifadeleriyle temsil edebildiği duygu yelpazesi, varlığını hem bireysel hem de evrensel kılıyor. Oyuncu, kampanyada Steven Meisel tarafından otantik bir şekilde fotoğraflandı. Fotoğraflar, ağlamaktan çığlık atmaya ve gülmeye kadar farklı duyguları öne çıkaran bir dizi portreden oluşuyor.

Kampanyanın konusu, yeni yeteneklerin yer aldığı bir dizi çekimle devam ediyor. Hareketli sözler ve mimiklerle hararetli bir sohbete giren bir grup insanı betimleyen karelerde başrolü Floransa oynuyor. Beyaz fotografik arka plan, günlük hayattan enstantaneler sunan zamansız bir sahne oluşturur. Kahve eşliğinde sohbet eden arkadaşlar, iş molasında iş arkadaşlarının sohbeti gibi sosyalleşme senaryolarını içeren kareler, etkileşiminin gücünü ve sıcaklığını yansıtır ve Florence bu duyguları elinde büyüteç tutan bir karakterde somutlaştırır. Canlandırdığı her bireyin duygularını, özelliklerini, kişiliğini ve ruhunu harika bir şekilde gerçekçi bir şekilde yansıtan son derece ikna edici bir performans sergiliyor.


Florence’a kampanyada yeni Valentino Garavani Rockstud23 çantası eşlik ediyor. Moda evinin alamet-i farikası olan Roma saray kapılarından ilham alan ikonik piramit şeklindeki zımbalar, Valentino Garavani Rockstud aksesuarlarının zarif yeni ve cesur tasarımlarında cesurca yeniden yorumlanıyor. Tasarımların vurguladığı değerler artık daha da güçlü: Kimlik bilinci ve sapkın tavır, aristo-punk bir havaya evriliyor. Miras sadece şanlı bir geçmiş değil, aynı zamanda Valentino’nun yakın tarihidir.

Pierpaolo Piccioli, gerçeklik ile fantezinin, yüce ile sıradanın, punk ile aristokrasinin, couture ile sokağın ortasında yer aldığı moda evinin ikonik kodlarını yeniden tanımlama sürecini sürdürüyor.

*DI.Farklı VA.lues (Farklı Değerler)= DIVA. Çağdaş Valentino DI.VA, kodlardan ve içsel değerlerden oluşan çok yönlü bir karakterdir. Valentino’nun Yaratıcı Yöneticisi Pierpaolo Piccioli, gerçek bir kültürel benzerlik bulan DI.VA’larla gerçek bir bağ kurarak kültür yaratma konusundaki bilinçli ve ilerici dürtüsünü sürdürüyor.

haberbahcesaray.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu